7.8.14

Pernil dolç


Ni tots aquells màrtirs de la creu, ni Gulliver de Lilliput recent vençut, ni tots aquells poetes sense l’últim vers final no podran entendre els meus mals. Sisplau posim cent gramets de pernil dolç, si es trenca és igual, que a mi m’agrada així quan estic malalt, unes torradetes, un arròs bullit i a fer nones dins del llit. I hem prendré totes les receptes, si les barrejo sumaré els efectes i aleshores cometré un crim contra el meu dolor i aleshores vençut el mal vindrà l’addicció. Posim cent gramets de pernil dolç, si es trenca és igual que a mi m’agrada així quan estic malalt, unes torradetes, un arròs bullit i a fer nones dins del llit. I hem prendré totes les receptes, si les barrejo sumaré els efectes i aleshores cometré un crim contra el meu dolor i aleshores vençut el mal vindrà l’addicció. I és que ni una estella al mig del dit petit, ni el rei Arthur enxampant la Guinevere al llit, ni tots els del bisbat resistint el plaer carnal no podran entendre mai els meus mals.

La Colònia -  Capitol 1

No hay comentarios:

Publicar un comentario