27.8.14

Mareta


Mareta he suspès matemàtiques i anglès I es que hi ha una nena que em distreu Que m'empipa sempre quan ningú no ens veu Però és tan màgica i tendre, tan dolça i formosa, i té unes tetes enormes Mama, jo aniré a setembre, perquè volem estar junts per sempre més  Mareta he suspès matemàtiques i anglès I es que hi ha una nena tan bonica que m'escriu notetes i les embolica diu que sóc el mes guapo, el més fort de la classe i tinc la tita més llarga Mama, jo aniré a setembre perquè volem estar junts per sempre més  Mareta he suspès matemàtiques i anglès però es que la mama està molt enfadada que diu que he d'estudiar i deixar-la plantada que no em convé ni m'estima, que és lletja i poc fina i és una guarra perversa Mama, jo aniré a setembre perquè volem estar junts per sempre més  Mama, oh mama, Mama, oh mama  Però es que mareta meva del meu cor, que no t'enfadis amb mi perquè jo sigui un porc L'únic que vull és tenir-la i sentir-la de prop Que ja em suspendrà la vida si es que és injusta amb l'alegria Que l'amor, no s'estudia ni s'aprèn a les escoles Que mama, jo aniré a setembre perquè volem estar junts per sempre més.

La Colònia – Capitol 1

(lletra: viasona.cat) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario